Laman utama Pusat Bantuan Touch 'n Go eWallet Pusat Bantuan
Home Features Mobility Promotions Merchants Business
Daftar masuk
  1. Touch 'n Go eWallet Pusat Bantuan
  2. Soalan Lazim (FAQ)
  3. Touch 'n Go eWallet
  4. Pembayaran eWallet
  5. Alipay+

Alipay+

  • Apakah itu "Cross-Border Payment Service"?
  • Di negara manakah perkhidmatan “Cross-Border Payment Service” tersedia?
  • Adakah perkhidmatan ini hanya terbuka kepada pengguna Malaysia yang melancong ke luar negara? Bagaimana dengan warga negara Jepun atau mana-mana warganegara lain yang ingin menggunakan Touch 'n Go eWallet di Jepun atau di Malaysia?
  • Apakah kriteria yang pengguna Malaysia perlu memenuhi untuk menggunakan perkhidmatan ini?
  • Bagaimanakah saya membuat pembayaran di luar negara dengan Touch 'n Go eWallet menggunakan Kod QR?
  • Bagaimana saya boleh mengetahui peniaga manakah yang tersedia dengan kemudahan pembayaran di luar negari ini?
  • Apakah kadar pertukaran mata wang untuk transaksi yang dilakukan di luar negera?
  • Bolehkah pengguna dapat menyemak transaksi terkini mereka dengan serta-merta?
  • Adakah perkhidmatan ini memerlukan pelan talian & pelan data internet tempatan?
  • Adakah terdapat had transaksi yang dikenakan ke atas transaksi pembayaran di luar negera?
  • Apakah ciri-ciri yang tersedia di Touch 'n Go eWallet apabila digunakan di luar negera?
  • Bagaimana jika saya mahu bayaran balik?
  • Bolehkah saya menggunakan Quick Payment apabila saya berada di luar negara?
English (MY)
Copyright @ 2019 TNG Digital Sdn Bhd - Company No: 201701042478 (1256651-M). All rights reserved.

User Terms & Conditions  |  Website Terms & Conditions   |  Privacy Policy   |  About us   |  Product Disclosure Sheet   |  In The News   |  FAQ