Laman utama Pusat Bantuan Touch 'n Go eWallet Pusat Bantuan
Home Features Mobility Promotions Merchants Business
Daftar masuk
English (MY)
Touchngo Logo TNGD Logo
Daftar masuk
  1. Touch 'n Go eWallet Pusat Bantuan
  2. GO+
  3. Bagaimanakah saya boleh kemas kini maklumat peribadi di Touch ‘n Go eWallet?

Bagaimanakah saya boleh kemas kini maklumat peribadi di Touch ‘n Go eWallet?

  • Bagaimanakah saya boleh mengemas kini alamat surat-menyurat dan alamat emel di Touch ‘n Go eWallet?
  • Bagaimanakah saya boleh mengemas kini nombor telefon di Touch ‘n Go eWallet?
  • Saya telahpun mengemas kini maklumat (kecuali Nama, ID, Nombor Telefon Bimbit, alamat emel) di profil Touch ‘n Go eWallet saya. Bilakah maklumat ini akan dipapar di TNG eWallet?
  • Apakah saya perlu buat jika saya tersalah memasukkan maklumat peribadi ketika menaik taraf Touch ‘n Go eWallet untuk GO+?
  • Jika saya mengubah/mengemas kini maklumat peribadi di Touch ‘n Go eWallet, adakah maklumat tersebut juga akan dikemas kini secara automatik di sistem Principal Malaysia?
English (MY)
Copyright @ 2019 TNG Digital Sdn Bhd - Company No: 201701042478 (1256651-M). All rights reserved.

User Terms & Conditions  |  Website Terms & Conditions   |  Privacy Policy   |  About us   |  Product Disclosure Sheet   |  In The News   |  FAQ

Coat of arms of Malaysia Bank Negara Malaysia Lembaga Lebuhraya Malaysia Ombudsman Financial Services
Ombudsman Financial Services

Copyright ©2021 Touch 'n Go Sdn Bhd [406400-X]. All rights reserved.

Whistleblowing Policy Anti Bribery and Corruption Policy Terms & Conditions Privacy Policy Customer Service Charter Fees & Charges