Naik taraf ke GO+ dan memasuki duit buat kali pertama di GO+
- Bolehkah saya membuka lebih daripada satu akaun GO+?
- Bagaimanakah saya boleh menaiki taraf ke GO+?
- Mengapakah saya perlu kemukakan ID saya?
- Saya ingin menaik taraf ke akaun GO+, tetapi saya menerima mesej yang memaklumkan saya tidak layak untuk produk GO+. Mengapakah?
- Bagaimanakah saya boleh kemukakan ID saya untuk pengesahan akaun?
- Bagaimanakah saya mengambil selfie untuk pengesahan akaun?
- Adakah akaun GO+ mempunyai had maksimum baki?
- Berapa kerap saya boleh memasukkan duit ke dalam GO+?
- Apakah jumlah minimum untuk memasukkan wang ke dalam GO+?
- Adakah apa-apa caj atau yuran tambahan apabila saya memasukkan wang ke dalam GO+?
- Bagaimanakah saya boleh memasukkan wang ke dalam GO+?
- Bolehkah saya masukkan duit secara berkala (e.g. RM10 setiap bulan) melalui arahan tetap /debit automatik di GO+?
- Apakah jumlah maksimum yang boleh dimasukkan ke dalam GO+?
- Apakah langkah seterusnya apabila saya telahpun berjaya memasukkan wang ke dalam GO+?
- Berapa lamakah masa yang akan diambil untuk proses dan kredit duit yang saya ingin masukkan ke dalam baki GO+?
- Mengapakah jumlah berjaya didebitkan daripada Touch ‘n Go eWallet saya tetapi ia tidak dipaparkan di baki GO+ saya?
- Mengapakah saya mendapat mesej yang menyatakan transaksi melalui FPX Perbankan Dalam Talian adalah gagal?
- Bagaimanakah saya boleh semak baki GO+ saya?
- Di manakah saya boleh mendapat maklumat Principal e-Cash?
- Bolehkah saya memasukkan wang GO+ melalui perunding Principal Malaysia unit amanah dan/atau melalui cawangan Principal Malaysia?