Laman utama Pusat Bantuan Touch 'n Go eWallet Pusat Bantuan
Home Features Mobility Promotions Merchants Business
Daftar masuk
English (MY)
Touchngo Logo TNGD Logo
Daftar masuk
  1. Touch 'n Go eWallet Pusat Bantuan
  2. GO+
  3. Tebusan Transaksi Pengeluaran Wang

Tebusan Transaksi Pengeluaran Wang

  • Apakah maksudnya pengeluaran wang dan adakah saya akan dikenakan apa-apa caj tambahan?
  • Bagaimanakah saya boleh melakukan pengeluaran wang daripada GO+?
  • Bilakah saya boleh membuat permintaan pengeluaran wang?
  • Apakah jumlah pengeluaran wang minimum dan maksimum?
  • Berapa lamakah masa yang akan diambil untuk proses pengeluaran wang ke Touch ‘n Go eWallet atau ke akaun bank?
  • Selain daripada akaun bank saya, bolehkah saya keluarkan wang ke kad kredit saya?
  • Bagaimanakah saya akan tahu pengeluaran wang telahpun dihantar ke akaun bank saya?
  • Mengapakah jumlah pengeluaran wang tidak ditunjukkan di akaun bank saya selepas dua (2) hari bekerja?
  • Manakah saya boleh lihat status transaksi pengeluaran wang?
  • Saya telahpun membuat permintaan untuk keluarkan wang ke akaun bank. Status transaksi pengeluaran wang menunjukkan yang ia masih diproses. Apakah maksudnya?
  • Apakah maksudnya jika status transaksi pengeluaran wang menunjukkan tidak berjaya?
  • Bolehkah saya tutup akaun GO+ saya pada bila-bila masa?
English (MY)
Copyright @ 2019 TNG Digital Sdn Bhd - Company No: 201701042478 (1256651-M). All rights reserved.

User Terms & Conditions  |  Website Terms & Conditions   |  Privacy Policy   |  About us   |  Product Disclosure Sheet   |  In The News   |  FAQ

Coat of arms of Malaysia Bank Negara Malaysia Lembaga Lebuhraya Malaysia Ombudsman Financial Services
Ombudsman Financial Services

Copyright ©2021 Touch 'n Go Sdn Bhd [406400-X]. All rights reserved.

Whistleblowing Policy Anti Bribery and Corruption Policy Terms & Conditions Privacy Policy Customer Service Charter Fees & Charges