Laman utama Pusat Bantuan Touch 'n Go eWallet Pusat Bantuan
Home Features Mobility Promotions Merchants Business
Daftar masuk
  1. Touch 'n Go eWallet Pusat Bantuan
  2. Soalan Lazim (FAQ)
  3. Promosi & Ganjaran
  4. [DITEBUS SEPENUHNYA] Kempen Bonus Eksklusif TNG eWallet

[DITEBUS SEPENUHNYA] Kempen Bonus Eksklusif TNG eWallet

  • Apakah yang ditawarkan oleh Kempen Bonus Eksklusif TNG eWallet?
  • Bilakah Kempen Bonus Eksklusif TNG eWallet ditebus sepenuhnya?
  • Saya telah memohon untuk e-Tunai Rakyat sebelum Bonus Eksklusif TNG eWallet ditebus sepenuhnya. Mengapakah saya tidak mendapat Bonus Eksklusif TNG eWallet RM 30?
  • Apakah tempoh promosi ini?
  • Bagaimanakah saya boleh layak untuk dapatkan pulangan tunai ketika promosi ini?
  • Bilakah saya akan menerima pulangan tunai ini?
  • Saya telah membuat tuntutan e-Tunai Rakyat menggunakan eWallet yang lain. Adakah saya layak untuk promosi ini?
  • Saya telah membuat tuntutan e-Tunai Rakyat tetapi gagal kerana aras pendapatan tahunan saya. Adakah saya masih layak untuk promosi ini?
  • Saya ingin membayar bil (Jumlah = RM100) menggunakan TNG eWallet. Bolehkah saya menggunakan kesemua 6 pulangan tunai yang saya dapat melalui promosi ini?
  • Bolehkah saya menukar pulangan tunai yang tak digunakan kepada baki eWallet tanpa perlu berbelanja?
  • Bolehkah saya keluarkan pulangan tunai saya dari eWallet?
English (MY)
Copyright @ 2019 TNG Digital Sdn Bhd - Company No: 201701042478 (1256651-M). All rights reserved.

User Terms & Conditions  |  Website Terms & Conditions   |  Privacy Policy   |  About us   |  Product Disclosure Sheet   |  In The News   |  FAQ