Laman utama Pusat Bantuan Touch 'n Go eWallet Pusat Bantuan
Home Features Mobility Promotions Merchants Business
Daftar masuk
English (MY)
Touchngo Logo TNGD Logo
Daftar masuk
  1. Touch 'n Go eWallet Pusat Bantuan
  2. 100% Pampasan Terjamin (Money-back Guarantee)

100% Pampasan Terjamin (Money-back Guarantee)

  • Apakah itu polisi Jaminan Pulangan Wang TNG eWallet?
  • Apakah syarat kelayakan Jaminan Pulangan Wang TNG eWallet?
  • Dalam situasi apakah pengguna tidak akan dilindungi oleh polisi Jaminan Pulangan Wang TNG eWallet?
  • Bagaimanakah cara membuat tuntutan Jaminan Pulangan Wang?
  • Apakah dokumen yang perlu dikemukakan bersama tuntutan Jaminan Pulangan Wang saya?
  • Bagaimanakah jumlah wang yang dipertikaikan dikembalikan melalui Jaminan Pulangan Wang TNG eWallet?
  • Saya telah menyerahkan tuntutan dengan Jaminan Pulangan Wang TNG eWallet. Adakah ini bermakna saya dijamin akan mendapat bayaran balik?
  • Berapa lamakah saya akan mendapat kembali wang saya selepas memfailkan tuntutan di bawah polisi Jaminan Pulangan Wang TNG eWallet?
  • Adakah terdapat had kepada amaun yang boleh saya tuntut di bawah polisi Jaminan Pulangan Wang TNG eWallet?
  • Akaun TNG eWallet saya belum disahkan lagi, bolehkah saya memfailkan pertikaian untuk sebarang transaksi yang tidak dibenarkan? / Saya belum mengesahkan akaun TNG eWallet saya. Bolehkah saya memfailkan tuntutan Jaminan Pulangan Wang?
  • Saya belum memautkan TNG eWallet saya untuk kelulusan satu sentuh melalui TapSecure. Bolehkah saya memfailkan pertikaian untuk transaksi tanpa kebenaran di bawah Jaminan Pulangan Wang?
  • Jika saya telah memfailkan caj balik dengan pengeluar kad saya, bolehkah saya memfailkan pertikaian dengan Jaminan Pulangan Wang TNG eWallet bagi transaksi tanpa kebenaran saya?
  • Bagaimanakah cara mengesahkan akaun TNG eWallet saya?
  • Jika transaksi tanpa kebenaran termasuk dana daripada pulangan tunai atau promosi lain, adakah saya masih boleh menerima bayaran balik penuh di bawah Jaminan Pulangan Wang TNG eWallet?
  • Adakah terdapat potongan cukai ke atas jumlah yang dikembalikan bagi tuntutan yang dibuat melalui Jaminan Pulangan Wang TNG eWallet?
  • Adakah saya akan dimaklumkan apabila bayaran balik daripada tuntutan Jaminan Pulangan Wang saya berjaya?
  • Adakah dasar Jaminan Pulangan Wang sama dengan PIDM?
English (MY)
Copyright @ 2019 TNG Digital Sdn Bhd - Company No: 201701042478 (1256651-M). All rights reserved.

User Terms & Conditions  |  Website Terms & Conditions   |  Privacy Policy   |  About us   |  Product Disclosure Sheet   |  In The News   |  FAQ

Coat of arms of Malaysia Bank Negara Malaysia Lembaga Lebuhraya Malaysia Financial Markets Ombudsman Service

Copyright ©2021 Touch 'n Go Sdn Bhd [406400-X]. All rights reserved.

Whistleblowing Policy Anti Bribery and Corruption Policy Terms & Conditions Privacy Policy Customer Service Charter Fees & Charges