Laman utama Pusat Bantuan Touch 'n Go eWallet Pusat Bantuan
Home Features Mobility Promotions Merchants Business
Daftar masuk
English (MY)
Touchngo Logo TNGD Logo
Daftar masuk
  1. Touch 'n Go eWallet Pusat Bantuan
  2. Insurans
  3. ParkInsure
  4. Langganan / Pembaharuan / Pembatalan Pelan

Langganan / Pembaharuan / Pembatalan Pelan

  • Siapakah yang layak melanggan / menyertai TNG ParkInsure?
  • Bagaimanakah untuk melanggan / menyertai TNG ParkInsure?
  • Saya tidak mempunyai akaun eWallet TNG, bolehkah saya melanggan / menyertai TNG ParkInsure?
  • Bolehkah saya melanggan / menyertai lebih daripada satu kad TNG?
  • Bolehkah saya melanggan / menyertai bagi keluarga dan rakan saya?
  • Saya baru saja mencapai umur 70 tahun, mengapakah saya tidak dapat melanggan pelan takaful?
  • Adalah saya dilindungi oleh TNG ParkInsure sebaik saja saya melanggan Pelan?
  • Bagaimanakah untuk saya tahu sama ada langganan saya berjaya dilakukan?
  • Apakah kaedah pembayaran premium / caruman yang disediakan?
  • Bilakah masanya pemotongan bayaran untuk pembaharuan TNG ParkInsure?
  • Apakah yang akan berlaku jika eWallet TNG saya mengandungi dana yang tidak mencukupi semasa pemotongan bayaran?
  • Bolehkah saya membatalkan TNG ParkInsure saya?
  • Bolehkah saya bertukar Pelan di antara Insurans dan Takaful?
English (MY)
Copyright @ 2019 TNG Digital Sdn Bhd - Company No: 201701042478 (1256651-M). All rights reserved.

User Terms & Conditions  |  Website Terms & Conditions   |  Privacy Policy   |  About us   |  Product Disclosure Sheet   |  In The News   |  FAQ

Coat of arms of Malaysia Bank Negara Malaysia Lembaga Lebuhraya Malaysia Financial Markets Ombudsman Service

Copyright ©2021 Touch 'n Go Sdn Bhd [406400-X]. All rights reserved.

Whistleblowing Policy Anti Bribery and Corruption Policy Terms & Conditions Privacy Policy Customer Service Charter Fees & Charges