Sila hubungi rakan penghantaran kami, Obright di +603 7491 0102 (Isnin- Jumaat, 10am-7pm)atau emel general@obright.asia supaya pihak Obright boleh menghantar cukai jalan yang tepat kepada anda.
Artikel dalam seksyen ini
- Bolehkah saya memperbaharui insurans/takaful kereta saya tanpa memperbaharui cukai jalanan?
- Bolehkah saya memperbaharui Cukai Jalan saya sahaja?
- Bolehkah saya memperbaharui cukai jalan jika saya mempunyai saman yang belum dibayar?
- Bolehkah saya memperbaharui cukai jalan jika saya dimasukkan ke dalam senarai hitam?
- Bolehkah saya memperbaharui cukai jalan sekiranya kereta saya terletak di Sabah, Sarawak, Labuan / Langkawi?
- Bolehkah saya memperbaharui cukai jalan jika saya adalah pemandu Grab Car?
- Apakah patut saya buat jika saya tidak dapat cukai jalan dalam masa 5 hari bekerja?
- Bolehkah saya minta penghantaran semula, jika saya tidak menerima cukai jalan saya dalam masa 5 hari bekerja?
- Bagaimanakah jika saya menerima cukai jalan yang salah?
- Bagaimanakah saya boleh menjejaki status penghantaran cukai jalan saya?