Anda boleh menukar Varian Kereta anda dengan klik butang Edit Jumlah Diinsuranskan di Halaman Add-Ons. Jika anda tidak dapat menukar Varian Kereta anda dalam Halaman Jumlah Diinsuranskan pada peringkat Add-Ons, anda harus menghubungi syarikat insurans/takaful untuk memperbaharui dengan varian yang betul. Sebagai alternatif, anda juga boleh meneruskan untuk memperbaharui insurans/takaful kereta anda terlebih dahulu. Tetapi anda perlu menghubungi syarikat insurans/takaful kami untuk melaksanakan pengendorsan pada varian kereta. Premium/ caruman tambahan mungkin ditanggung jika jumlah diinsuranskan/ jumlah perlindungan anda lebih tinggi untuk varian kereta anda.
Artikel dalam seksyen ini
- Bagaimanakah saya boleh membuat pengesahan, pembatalan dan pengubahan atas polisi insurans/sijil takaful setelah saya membeli daripada Touch 'n Go eWallet?
- Bagaimanakah saya boleh membuat tuntutan atau mendapat maklumat/status terkini tentang tuntutan saya?
- Bagaimanakah saya boleh meminta bantuan sekirannya terdapat kemalangan atau dalam kecemasan?
- Apakah jenis-jenis kenderaan yang dilindungi oleh Insurans/Takaful Kereta Komprehensif?
- Berapa lamakah tempoh perlindungan insurans/takaful ini?
- Bagaimanakah saya boleh menerima dokumen polisi/sijil takaful saya selepas memperbaharui insurans/takaful kereta?
- Bolehkah saya membeli servis tambahan atas polisi insurans/takaful kereta saya?
- Bolehkah saya membeli insurans kereta/takaful dan cukai jalan untuk lebih daripada 1 kenderaan?
- Sekiranya saya membeli beberapa insurans/takaful kereta, kepada siapakah e-polisi/e-sijil akan dihantar?
- Mengapakah saya tidak dapat sebut harga insurans/takaful saya?