Buat masa ini, hanya pembayaran melalui Touch ‘n Go eWallet disokong. Sila pastikan anda mempunyai baki eWallet yang mencukupi atau aktifkan Quick Payment sebelum membuat pembayaran.
Artikel dalam seksyen ini
- Apakah jenis insurans/ takaful kereta yang disediakan oleh Touch ‘n Go eWallet?
- Adakah Touch ‘n Go eWallet menyediakan Perlindungan Pihak Ketiga?
- Apakah perbezaan Perlindungan Komprehensif dan Perlindungan Pihak Ketiga, Kebakaran & Kecurian?
- Apakah kaedah pembayaran yang tersedia?
- Bolehkah saya membuat pembayaran menggunakan Touch 'n Go eWallet sekiranya saya membeli insurans/takaful melalui komputer?
- Jika saya tidak mempunyai baki eWallet yang mencukupi, adakah transaksi saya berjaya?
- Jika saya mengalami sebarang kegagalan pembayaran atau gangguan sistem, siapakah yang perlu saya hubungi?
- Bagaimanakah saya boleh mendapatkan maklumat lanjut mengenai produk insurans/takaful yang disenaraikan di Touch 'n Go eWallet?