Pilih GOpinjam dalam aplikasi TNG eWallet dan ikut arahan langkah demi langkah pada skrin.
Artikel dalam seksyen ini
- [Pengurusan Akaun] [Android] Saya tidak boleh log masuk ke dalam akaun saya, apa yang perlu saya lakukan?
- [Pengurusan Akaun] [Android] - Mengapakah saya tidak dapat mendaftarkan akaun Touch 'n Go eWallet?
- Menukar Peranti untuk TapSecure
- [Pengurusan Akaun] [iOS] Saya tidak boleh log masuk ke dalam akaun saya, apa yang perlu saya lakukan?
- [Pengurusan Akaun] Bagaimana sekiranya saya terlupa nombor PIN 6-digit saya atau akaun saya telah digantung?
- [Pengurusan Akaun] Bolehkan saya menukar nombor telefon mudah alih?
- [GOpinjam] Saya cuba memohon GOpinjam (CIMB e-Zi Tunai) dan menerima mesej yang mengatakan saya tidak layak untuk produk tersebut. Mengapakah ini berlaku?
- [GOpinjam ] Bagaimanakah cara untuk memohon pinjaman di GOpinjam (CIMB e-Zi Tunai)?
- Apakah itu Boleh Dihantar dan Tidak Boleh Dihantar dalam baki eWallet?
- [GOpinjam] Siapakah yang layak untuk memohon GOpinjam (CIMB e-Zi Tunai)?