Anda boleh membeli kad TNG yang dinaik taraf ini melalui Touch ‘n Go eWallet (aplikasi versi 1.7.72 dan ke atas) dan di stesen minyak yang terpilih. Sebelum membeli kad TNG yang dinaik taraf, sila pastikan telefon bimbit anda mempunyai ciri “Near Field Communication” (NFC) jika kad anda ingin mempunyai keupayaan untuk menambah nilai kad melalui Touch 'n Go eWallet.
Artikel dalam seksyen ini
- [Pengurusan Akaun] [Android] Saya tidak boleh log masuk ke dalam akaun saya, apa yang perlu saya lakukan?
- [Pengurusan Akaun] [Android] - Mengapakah saya tidak dapat mendaftarkan akaun Touch 'n Go eWallet?
- Menukar Peranti untuk TapSecure
- [Pengurusan Akaun] [iOS] Saya tidak boleh log masuk ke dalam akaun saya, apa yang perlu saya lakukan?
- [Pengurusan Akaun] Bagaimana sekiranya saya terlupa nombor PIN 6-digit saya atau akaun saya telah digantung?
- [Pengurusan Akaun] Bolehkan saya menukar nombor telefon mudah alih?
- [GOpinjam] Saya cuba memohon GOpinjam (CIMB e-Zi Tunai) dan menerima mesej yang mengatakan saya tidak layak untuk produk tersebut. Mengapakah ini berlaku?
- [GOpinjam ] Bagaimanakah cara untuk memohon pinjaman di GOpinjam (CIMB e-Zi Tunai)?
- Apakah itu Boleh Dihantar dan Tidak Boleh Dihantar dalam baki eWallet?
- [GOpinjam] Siapakah yang layak untuk memohon GOpinjam (CIMB e-Zi Tunai)?