Akaun pengguna akan dianggap sebagai “Tidak Aktif” jika tiada sebarang aktiviti yang berlaku selama SATU (1) tahun atau ke atas.
Tetapi jangan risau, anda boleh mendapatkan semula akaun tidak aktif anda:
Jika anda telah mengesahkan akaun (eKYC) sebelum ini, anda boleh mengikuti langkah berikut untuk memulihkan akaun anda.
Untuk akaun tanpa ekyc : Sila hantarkan permintaan bantuan di sini dengan mengikuti langkah-langkah di bawah. Rujuk panduan penghantaran di https://youtu.be/Z54ra0V6LSQ
Langkah 1: Isi maklumat yang diperlukan
Langkah 2: Pilih Jenis Sokongan> Kemas kini Akaun> Kemas kini Nombor Mudah Alih
Langkah 3: Tambahkan fail: Lampirkan Salinan Bil Telefon Pascabayar/Prabayar atas nama anda dan Nombor Mudah Alih
Langkah 4: Klik "Hantar"