Tidak. Setiap kad TNG yang dinaik taraf hanya boleh ditambahkan pada satu akaun Touch 'n Go eWallet yang disahkan bagi setiap telefon bimbit pada sesuatu masa.
Artikel dalam seksyen ini
- Perlukah saya mendaftar dan mengesah kad Touch ‘n Go (TNG) yang dinaik taraf saya di dalam Touch ’n Go eWallet dan MYTouchnGo portal?
- Bagaimanakah cara untuk memautkan kad Touch ‘n Go (TNG) yang dinaik taraf ke dalam Touch ’n Go eWallet?
- Apakah akan terjadi jikalau telefon bimbit saya tidak mempunyai ciri “Near Field Communication” (NFC)?
- Bolehkah saya menambah nilai melalui Touch ’n Go eWallet untuk kad Touch ‘n Go lain yang tidak mempunyai ciri “Near Field Communication” (NFC)?
- Bagaimanakah cara saya mencari nombor siri 10-digit pada kad Touch ‘n Go (TNG) yang dinaik taraf untuk mendaftarnya?
- Adakah terdapat had jumlah kad Touch ‘n Go yang boleh saya memautkan dalam Touch ’n Go eWallet?
- Apakah yang boleh saya lakukan jikalau saya mempunyai jumlah kad melebihi had 5 yang ditetapkan dan tidak boleh memautkan kad Touch ‘n Go (TNG) yang dinaik taraf pada Touch 'n Go eWallet?
- Apakah yang harus saya lakukan jikalau saya gagal mendaftar kad Touch ‘n Go (TNG) yang dinaik taraf di MYTouchngo portal?
- Apakah yang harus saya lakukan jikalau saya gagal mendaftar kad Touch ‘n Go (TNG) yang dinaik taraf di MYTouchngo portal?
- Bolehkan saya mendaftar kad Touch ‘n Go (TNG) yang dinaik taraf di beberapa akaun Touch 'n Go eWallet yang berlainan?