Anda boleh mengesahkan akaun Touch ‘n Go eWallet dengan mengklik ‘Verifikasi Akaun’ di halaman profil aplikasi. Untuk maklumat lanjut, sila layari laman web kami di Bagaimanakah untuk mengesahkan akaun saya?
Artikel dalam seksyen ini
- Siapa yang boleh dilindungi oleh WalletSafe?
- Saya telah membeli Allianz eWallet Shield sebelum ini dan polisi saya masih aktif. Walau bagaimanapun, ia akan luput dalam masa 2 bulan. Masih bolehkah saya membeli WalletSafe oleh AIA ini?
- Adakah saya perlu mempunyai akaun Touch ‘n Go eWallet untuk membeli WalletSafe?
- Bagaimana saya boleh mengesahkan akaun Touch ‘n Go eWallet saya?
- Apa yang akan saya terima setelah saya membeli WalletSafe melalui Touch ‘n Go eWallet?
- Bilakah perlindungan WalletSafe saya akan bermula, sekiranya saya membelinya hari ini?
- Bolehkah saya membeli WalletSafe untuk orang lain?
- Bolehkah saya menginsuranskan lebih daripada satu polisi WalletSafe?
- Bolehkah sijil saya diperbaharui pada akhir tempoh liputan saya?
- Insurans ini merangkumi individu sehingga usia 70 tahun. Apakah yang akan berlaku jika orang itu mencapai usia 71 tahun dalam tempoh perlindungan? Adakah liputan akan dihentikan dengan segera?