Anda boleh mengesahkan akaun Touch ‘n Go eWallet dengan mengklik ‘Verifikasi Akaun’ di halaman profil aplikasi. Untuk maklumat lanjut, sila layari laman web kami di Bagaimanakah untuk mengesahkan akaun saya?
Artikel dalam seksyen ini
- Siapa yang boleh dilindungi oleh WalletSafe?
- Adakah saya perlu mempunyai akaun Touch ‘n Go eWallet untuk membeli WalletSafe?
- Bagaimana saya boleh mengesahkan akaun Touch ‘n Go eWallet saya?
- Apakah yang akan saya terima selepas saya membeli WalletSafe melalui Touch ‘n Go eWallet?
- Bilakah perlindungan saya akan berkuat kuasa, sekiranya saya membeli WalletSafe di Touch ‘n Go eWallet hari ini?
- Bolehkah saya membeli WalletSafe untuk orang lain?
- Bolehkah saya diinsuranskan di bawah lebih daripada satu sijil WalletSafe?
- Bolehkah sijil diperbaharui pada akhir tempoh perlindungan?
- Insurans ini merangkumi individu sehingga usia 70 tahun. Apakah yang akan berlaku jika orang itu mencapai usia 71 tahun dalam tempoh perlindungan? Adakah liputan akan dihentikan dengan segera?