Apakah situasi-situasi yang menyebabkan pengguna tidak dapat mengaktifkan RFID Fuelling di dalam aplikasi Touch 'n Go eWallet? 19 Ogos 2021 08:20 Terkemas kini Antara situasi-situasi yang mungkin berlaku adalah: Masalah rangkaian internet. Akaun eWallet yang digantung. Akaun RFID yang digantung. Artikel berkaitan Bolehkah kenderaan yang berdaftar dengan Permit Masuk Kenderaan (VEP) menggunakan perkhidmatan RFID Fuelling? Saya telah mengaktifkan ciri Quick Payment dalam TNG eWallet saya. Apabila baki wang dalam eWallet saya tidak mencukupi untuk membayar amaun pembelian minyak, adakah bayaran akan ditolak daripada kad bank saya? Bagaimana cara untuk membayar kepada Peniaga melalui Kod QR DuitNow melalui Touch 'n Go eWallet atau eWallet lain? Berapa lama masa yang diambil untuk saya menerima wang melalui DuitNow Transfer? Saya telah mengisi minyak yang nilainya kurang daripada amaun autodebit tetapi tidak menerima bayaran balik. Apakah yang perlu saya lakukan?