Untuk pembelian Tag RFID dari pusat pemasangan RFID, anda boleh memohon penggantian di pusat pemasangan RFID tersebut.
Untuk pembelian Tag RFID dari kedai Flagship TNG, Touch 'n Go eWallet atau mana-mana peruncit rakan kongsi TNG, anda boleh memohon penggantian dengan menghubungi TNG melalui saluran di bawah:
Live Chat |
Touch ‘n Go Corporate Website or Visit https://www.touchngo.com.my/ Click “Chat with us” icon at bottom right 8.00 am to 8.00 pm Monday - Friday (including public holidays) |
|
|
Careline |
8.00 am to 8.00 pm Monday - Friday (including public holidays) |
|
|
|
|
Webform |
|
TNG Card Information & Transactions |
|
Refund for TNG Card |
Bagi RFID Tag yang didaftarkan di TNG RFID Portal, anda boleh memohon penggantian untuk sekali melalui Portal TNG RFID:
- Log masuk ke akaun Portal TNG RFID anda
- Pergi ke MY RFID TNG dan pilih My Vehicle
- Pergi ke Actions dan pilih Request replacement tag
- Isikan maklumat anda dengan sewajarnya