Sila hubungi peniaga tersebut untuk urusan bayaran balik. Sebarang permintaan untuk pengembalian balik bayaran adalah tertakluk kepada polisi bayaran balik peniaga dan apa-apa terma dan syarat yang dikenakan ke atas bayaran balik tersebut. Sebaik sahaja mendapat kelulusan, bayaran balik anda akan dikreditkan ke dalam akaun Touch ‘n Go eWallet anda.
Artikel dalam seksyen ini
- Kenapa saya tidak boleh pilih Mainland China "Cross Border Payment Service"?
- Apakah itu "Cross-Border Payment Service"?
- Di negara manakah perkhidmatan “Cross-Border Payment Service” tersedia?
- Adakah perkhidmatan ini hanya terbuka kepada pengguna Malaysia yang melancong ke luar negara? Bagaimana dengan warganegara lain yang ingin menggunakan Touch 'n Go eWallet di luar negara atau di Malaysia?
- Apakah syarat kelayakan yang mesti dipenuhi oleh pengguna untuk menggunakan perkhidmatan ini?
- Bagaimanakah caranya membuat pembayaran di luar negara dengan Touch 'n Go eWallet menggunakan “Cross-Border Payment Service”?
- Bagaimana saya boleh mengetahui peniaga manakah yang tersedia dengan kemudahan pembayaran “Cross-Border Payment Service” ini?
- Apakah kadar pertukaran mata wang untuk transaksi yang dilakukan dengan “Cross-Border Payment Service” ini?
- Bolehkah pengguna menyemak transaksi terkini mereka dengan serta-merta?
- Adakah perkhidmatan ini memerlukan pelan talian & pelan data internet tempatan?