Kami sentiasa memastikan kualiti dan prestasi TNG RFID Tag kami adalah baik sebelum penghantaran. Sekiranya situasi ini berlaku, anda boleh menghubungi Khidmat Pelanggan Touch ‘n Go melalui emel careline@touchngo.com.my ataupun hubungi +603 2714 8888.
Artikel dalam seksyen ini
- Manakah saya boleh beli TNG RFID Tag?
- Perlukah saya mengesahkan akaun Touch ‘n Go eWallet untuk membeli TNG RFID Tag?
- Berapakah TNG RFID Tag yang saya boleh beli dalam satu pesanan?
- Apakah maklumat yang diperlukan untuk beli TNG RFID Tag?
- Bolehkah saya beli TNG RFID Tag untuk kawan-kawan dan ahli keluarga saya?
- Adakah saya akan dapat pengembalian duit jika pesanan gagal diproses?
- Bagaimanakah saya boleh jejak status pesanan saya?
- Berapa lamakah saya akan menerima TNG RFID Tag selepas saya beli?
- Bolehkah saya batal pesanan saya selepas pembelian?
- Berapa kalikah pihak TNG akan cuba untuk menghantar TNG RFID Tag jika cubaan pertama gagal?