Bagi Touch ‘n Go eWallet dan GO+ (Tidak boleh tambah nilai Touch ‘n Go eWallet, isu dengan 6-digit PIN, bagaimanakah untuk masukkan duit/keluarkan duit daripada GO+)
Anda boleh menghantar pertanyaan di https://tngd.my/careline-webform.
Anda juga boleh hubungi Khidmat Pelanggan Touch ‘n Go eWallet di +(603) 5022 3888. Waktu operasi adalah Isnin hingga Ahad, dari jam 7.00 pagi hingga 10.00 malam (termasuk cuti umum).
Bagi Principal eCash (Pengiraan pendapatan, pengeluaran ke bank akaun tidak berjaya, maklumat lanjut mengenai dana dan Principal Malaysia)
Anda boleh emel pertanyaan ke service@principal.com.my.
Anda juga boleh menghubungi Khidmat Pelanggan Principal di +(603) 7723 7262 atau berbual bersama kami menerusi WhatsApp. Waktu operasi adalah Isnin hingga Ahad, dari jam 7.00 pagi hingga 10.00 malam (termasuk cuti umum).
Jika pertanyaan atau aduan anda tidak diselesaikan dengan memuaskan, anda boleh menghubungi:
BNMLINK
Cabang penyelesaian aduan Bank Negara Malaysia
Hubungi BNMTELELINK di 1-300-88-5465 (LINK) (nombor bebas tol), atau
E-mel ke bnmtelelink@bnm.gov.my
Laman Informasi Nasihat dan Khidmat (LINK)
Ground Floor, Block D
Bank Negara Malaysia
Jalan Dato’ Onn
50480 Kuala Lumpur
Faks: 03-2174 1515
Laman web: http://www.bnm.gov.my/bnmlink