Untuk TNG eWallet dan GO+ (Tidak boleh tambah nilai TNG eWallet, isu dengan 6-digit PIN, bagaimanakah untuk masukkan duit/keluarkan duit daripada GO+)
Anda boleh menghantar pertanyaan di https://tngd.my/careline-webform.
Anda juga boleh hubungi Khidmat Pelanggan TNGD di +(603) 5022 3888. Waktu operasi: Isnin ke Ahad, 7.00am hingga 10.00pm (termasuk cuti umum).
Untuk Principal eCash (Pengiraan pendapatan, pengeluaran ke bank akaun tidak berjaya, maklumat lanjut mengenai dana dan Principal Malaysia)
Anda boleh emel pertanyaan ke service@principal.com.my.
Anda juga boleh menghubungi Khidmat Pelanggan Principal di +(603) 7723 3800. Waktu operasi adalah Isnin hingga Khamis : : 8.45am ke 5.45pm; Jumaat: 8.45am ke 4.45pm (tutup pada cuti umum dan cuti umum Selangor).