100% Pampasan Terjamin merupakan perkhidmatan perlindungan oleh Touch 'n Go eWallet, dalam situasi di mana transaksi tidak sah dibuat dengan akaun Touch ‘n Go eWallet anda, kami akan membayar balik jumlah yang dipertikaikan, jika semua syarat di bawah Terma & Syarat 100% Pampasan Terjamin dipenuhi.
Artikel dalam seksyen ini
- Apakah Polisi 100% Pampasan Terjamin?
- Apakah kelayakan untuk pengguna supaya dilindungi di bawah Polisi 100% Pampasan Terjamin?
- Apakah situasi di mana pengguna tidak akan dilindungi di bawah Polisi 100% Pampasan Terjamin?
- Di manakah pengguna boleh mengemukakan tuntutan untuk transaksi tidak sah?
- Bagaimanakah bayaran balik dibuat?
- Bilakah pengguna akan mendapat pengembalian wangnya?
- Apakah had untuk bayaran balik?
- Akaun Touch 'n Go eWallet saya belum disahkan, bolehkah saya membuat tuntutan untuk sebarang transaksi tidak sah?
- Sekiranya saya telah memfailkan caj balik kepada pengeluar kad kredit saya, adakah saya masih boleh membuat tuntutan di bawah Syarikat untuk transaksi tidak sah saya?
- Rakan saya menggunakan akaun Touch 'n Go eWallet saya tetapi dia belum membayar kepada saya, bolehkah saya membuat tuntutan?