Laman utama Pusat Bantuan Touch 'n Go eWallet Pusat Bantuan
Home Features Mobility Promotions Merchants Business
Daftar masuk
  1. Touch 'n Go eWallet Pusat Bantuan
  2. Touch 'n Go eWallet
  3. Pembayaran eWallet
  4. Apple Auto Debit

Artikel dalam seksyen ini

  • Apakah Apple auto debit dengan Touch 'n Go eWallet?
  • Bagaimana cara membuat pembayaran menggunakan Apple Auto Debit dengan TNG eWallet?
  • Bolehkah TNG eWallet digunakan untuk App Store dan iTunes Store di negara lain?
  • Bagaimanakah cara dapatkan bayaran balik untuk pembelian App Store dan iTunes Store?
  • Bagaimanakah cara untuk hentikan penggunaan TNG eWallet sebagai kaedah pembayaran?
  • Berapa lamakah masa untuk pembayaran balik dikreditkan ke TNG eWallet?
  • Bagaimanakah cara menyemak sejarah pembelian saya di App Store dan iTunes Store?
  • Adakah terdapat bayaran tambahan apabila menggunakan TNG eWallet untuk pembelian App Store dan iTunes Store?
  • Apa yang perlu saya lakukan jika wang saya ditolak dari TNG eWallet tetapi tidak ditunjukkan di App store?
  • Apa yang perlu saya lakukan jika berlaku pembayaran yang salah?
Lihat lebih banyak

Bagaimanakah cara untuk hentikan penggunaan TNG eWallet sebagai kaedah pembayaran?

  • 15 Mac 2021 22:18
  • Terkemas kini

Untuk maklumat lanjut, sila layari https://support.apple.com/HT201266.

Adakah artikel ini membantu?
36 daripada 49 mendapati ini berguna
Can't find what you're looking for? Submit a request
Kembali ke atas

Artikel berkaitan

  • Bolehkah saya keluarkan kad Touch 'n Go daripada eWallet saya?
  • Bagaimanakah saya boleh dapatkan ganjaran-ganjaran tersebut?
  • Apakah tol sistem terbuka?
English (MY)
Copyright @ 2019 TNG Digital Sdn Bhd - Company No: 201701042478 (1256651-M). All rights reserved.

User Terms & Conditions  |  Website Terms & Conditions   |  Privacy Policy   |  About us   |  Product Disclosure Sheet   |  In The News   |  FAQ