Sila laporkan kepada kami di https://www.tngdigital.com.my/features/mbg
Artikel dalam seksyen ini
- Selepas mendaftar, bolehkah saya menukar butiran peribadi saya?
- Bagaimana sekiranya saya terlupa nombor PIN 6-digit saya atau akaun saya telah digantung ?
- Apa yang perlu saya lakukan jika saya lupa/ingin menukar Soalan Keselamatan saya?
- [Android] Saya tidak boleh log masuk ke dalam akaun saya, apa yang perlu saya lakukan?
- [iOS] Saya tidak boleh log masuk ke dalam akaun saya, apa yang perlu saya lakukan?
- Apa yang perlu saya lakukan jika saya mengesyaki terdapat potongan berganda (kedua-dua kad Touch 'n Go dan baki eWallet Touch' n Go ditolak di tol yang sama)?
- Bagaimana jika transaksi tambah nilai saya tidak dikemas kini dalam akaun Touch 'n Go eWallet saya?
- Bolehkah saya tambah nilai kad Touch 'n Go menggunakan Touch n' Go eWallet?
- Berapa kerap baki kad Touch 'n Go saya akan dikemas kini di TNG eWallet?
- Apakah itu "Touch ‘n Go eWallet Reload Pin"?