Soalan Keselamatan anda adalah penting, dan diperlukan untuk aktiviti kemaskini akaun seperti berikut :
- Terlupa 6 PIN angka
- Tukar Nombor Telefon Bimbit
- Kemaskini Info
Jika anda terlupa soalan keselamatan, sila ikuti langkah-langkah berikut untuk menetapkan semula
Langkah 1: Klik ikon "Profile" di bahagian atas sebelah kanan halaman utama aplikasi.
Langkah 2: Klik "Settings"
Langkah 3: Klik "Reset Security Question"
Langkah 4: Masukkan 6 karakter terakhir dari ID berdaftar anda.
Langkah 5: Tetapkan Soalan Keselamatan dan Jawapan baru anda.
Anda juga boleh lihat video panduan di sini
Berikut adalah artikel berkaitan yang sesuai untuk rujukan anda :
Bagaimana sekiranya saya terlupa nombor PIN 6-digit saya atau akaun saya telah digantung ?
Bolehkan saya menukar nombor telefon mudah alih?
Selepas mendaftar, bolehkah saya menukar butiran peribadi saya?