Anda akan menerima e-polisi anda melalui e-mel dalam hari yang sama. Jika anda tidak menerima, anda boleh menghubungi Khidmat Pelanggan Dalam Talian AIA melalui WhatsApp di 019 629 9660 atau e-mel my.aiaonline@aia.com semasa waktu operasi (8:30 pagi – 5:30 petang pada Isnin hingga Khamis, 8:30 pagi – 4:30 petang pada Jumaat, tidak termasuk cuti umum).
Artikel dalam seksyen ini
- Siapa yang boleh dilindungi oleh SafeTrip?
- Siapa yang boleh membeli SafeTrip?
- Adakah saya perlu mempunyai akaun Touch ‘n Go eWallet untuk membeli SafeTrip?
- Apakah yang akan saya terima selepas saya membeli SafeTrip melalui Touch ‘n Go eWallet?
- Andaikan saya membeli SafeTrip melalui Touch ‘n Go eWallet hari ini, bilakah tarikh kuat kuasa?
- Bolehkah saya membeli SafeTrip untuk orang lain?
- Bolehkah saya menginsuranskan lebih daripada satu polisi SafeTrip?
- Bolehkah polisi SafeTrip saya melindungi beberapa negara dalam perjalanan yang sama?
- Berapakah hari lebih awal saya boleh membeli SafeTrip?
- Bolehkah polisi diperbaharui pada akhir tempoh perlindungan?