Pembayaran premium / caruman anda akan dipotong daripada akaun eWallet TNG anda sejurus selepas langganan dan pembaharuan Pelan anda. Anda dikehendaki untuk memastikan bahawa akaun eWallet TNG anda mengandungi baki yang mencukupi untuk pembayaran premium / caruman yang dikehendaki bagi Pelan pilihan anda.
Artikel dalam seksyen ini
- Siapakah yang layak melanggan / menyertai TNG ParkInsure?
- Bagaimanakah untuk melanggan / menyertai TNG ParkInsure?
- Saya tidak mempunyai akaun eWallet TNG, bolehkah saya melanggan / menyertai TNG ParkInsure?
- Bolehkah saya melanggan / menyertai lebih daripada satu kad TNG?
- Bolehkah saya melanggan / menyertai bagi keluarga dan rakan saya?
- Saya baru saja mencapai umur 70 tahun, mengapakah saya tidak dapat melanggan pelan takaful?
- Adalah saya dilindungi oleh TNG ParkInsure sebaik saja saya melanggan Pelan?
- Bagaimanakah untuk saya tahu sama ada langganan saya berjaya dilakukan?
- Apakah kaedah pembayaran premium / caruman yang disediakan?
- Bilakah masanya pemotongan bayaran untuk pembaharuan TNG ParkInsure?