Saya tidak mempunyai akses kepada aplikasi Touch ‘n Go eWallet saya, apakah yang perlu saya lakukan? 21 Disember 2022 10:02 Terkemas kini Sila hubungi Careline di 03 5022 3888 atau serahkan permohonan kehttps://tngd.my/careline-webform untuk bantuan lanjut. Artikel berkaitan Selepas mengaktifkan kad, saya perlu menetapkan PIN kad 6 digit. Mengapa? Saya telah banyak kali memasukkan PIN kad 6 digit saya dengan tidak betul dan kini kad saya dikunci. Bagaimanakah cara saya membuka kuncinya? [Android] Saya tidak boleh log masuk ke dalam akaun saya, apa yang perlu saya lakukan? Mengapa transaksi luar negara yang dinyatakan dalam MYR saya dikenakan caj lebih daripada yang tertera dalam resit? Bagaimanakah saya boleh mengetahui sama ada saya layak untuk Perlindungan PA Percuma ini? Adakah saya akan dimaklumkan?